La Lora / Vol.1

Bir bakışın aydınlattı koyu karanlığımı, gözlerim bakışının ışığında yandı.
Ceplerimde biriktirdiğim hıncahınç sessizliğim dağıldı dört bir yanına karanlığımın.
Göz bebeklerini öptüm o an, sen anlamadın La Lora.
Mahremimdi gözlerine kondurduğum busem..

Ellerine dokunduğumda yüreğime dolan ılıklığına sarıldım ayaz geceler boyu.
Saçlarının kokusunu çektim katrana kesmiş yorgun ciğerlerime.
Karşımda oturduğun anlarda hiç ayırmadım gözlerimi, göz bebeklerinden.
Aldığın her nefesi cennet rüzgârı diye adadım ömrüme.
Kirpiklerine suskun şiirlerimi astım hece hece, harf harf.
Yanaklarında yürüdüm sessizce, yürümeyi yeni öğrenen bir çocuk gibi dudak kıvrımlarında düşe kalka..
Sessiz kış gecelerinde bulutların ardına saklanan yıldızları taç yaptım saçlarına.
Saç diplerinde en güzel düşümü gördüm, uyurken avuçlarında.
Sen anlamadın La Lora.
En sıcak mabedimdi benim sığındığım avuçların..

La Lora; Yıllardır sabır ve sükunetle beklediğim, kendimden bile büyük bir özenle gizlediğim sevdam..
La Lora; Tanrı’ya açtığım ellerime konan kabul olmamış duamın kör kelebeği..
la Lora; Bölük pörçük uykularımdan çığlık çığlığa ansızın uyanışlarım..
La Lora; Yüreğimi yakıp kavuran serin ateşim, hiç ısınmayan küçük ellerim, sesim, sessizliğim..
La Lora; Masum gülüşüne vurulduğum, benim minik sevgilim..

Burak Özer

