406622_4669539532179_1681859884_n

Bugün oldukça yorgunum.
Gözlerim umut ışıltılarıyla dolup-taşan yağmur melodili bulutlarla kaplı.
Kalbimde sağır sessizlik, bulantım keskin.
Dilim dolaşıyor dişlerime.
Kesif kelimeler kusuyorum.
Kelimeler;
Saçların kokuyor Tuu!

Avuçlarımda sımsıkı tuttuğum düş(üş)lerim akıyor parmak aralarımdan.
Engelleyemiyorum!
Uzamıyor hiç tırnaklarım.
Ve soğuk ellerim.
Ellerim seni üşüyor Tuu!

Yalnızlıklar Tanrısı’na şirk koşuşlarımdan sıyrılmak,
Saçının her bir teline bir şiir yazmak,
Bakışının alevlerinde kavrulmak,
Ve alıp yüzünü ellerimin arasına kirpiklerinden öpmeyi ne çok istiyorum oysa.

Hadi yaklaş biraz!
Gözbebeklerini dudaklarıma sür, gözyaşlarını bakışlarıma savur.
Gülüşünün umuduyla yıka kanayan kalbimi.
Ellerimi tut sonra.
Bırakma ellerimi.
Ve bana yitik bir rüya sun.

Yanıma gel Tuu!
Avuçlarıma sımsıcak masallar ver.
Ve yumuşak bir ninni söyle,
Anneminki kadar uy(ut)sal.
Kanayan dizlerinde salla uykularımı,
Islak saçlarında uyut.

Sadece uyumak istiyorum Tuu!
Uyut beni.
Sonsuza dek, kucağında…

Burak Özer / Tuu

